Kampania billboardowa jest bardzo popularna. Tablice reklamowe idealne są do kreowania publicznego wizerunku firmy, usług czy też swojego przedsiębiorstwa. Dzięki różnorodności rodzajów oraz lokalizacji i co idzie za tym cen billboardów jest to reklamowy nośnik, na który pozwolić sobie mogą nawet małe firmy.
Kampania billboardowa może się pochwalić wieloma zaletami. Pierwszą z nich są niskie nakłady finansowe. Koszty okazuje się wcale nie są takie wysokie w porównaniu z innego rodzaju nośnikami. Całkowity miesięczny koszt waha się między 800 a 1200 złotych. W cenie otrzymujemy koszt wynajęcia i wyklejenia billboardu standardowego oraz druk plakatu oraz projekt.
Kolejna zaleta to wysoka oglądalność. Chcemy czy też nie, to zapamiętujemy mijane reklamy, które nam towarzyszą codziennie – w drodze do szkoły, pracy czy też do sklepu. Gdy się zmienia nadawca reklamy na billboardzie, zwracamy uwagę odruchowo na nowy plakat. Dzieje się tak, że w drodze do sklepu naszą uwagę przyciąga billboard, które reklamuje pewien produkt będący w promocyjnej cenie, który jest dostępne w ofercie danej sieci sklepów.
Ostatnią zaletą jest rozmiar oraz widoczność. Takie cechy nośników sprawiają, że zauważalne są w odległości od 50 do 100 metrów. Podczas pokonania takowego dystansu każda przejeżdżająca osoba czy też przechodząca zauważa daną reklamę i odbiera jej przekaz automatycznie. Reklamy wielkiego formatu umiejscowione są zawsze w miejscach o bardzo wysokim zasięgu ruchu oraz widoczności. Użytkownik drogi starać się może nie zwracać na nie uwagi, jednak nie zawiąże przecież sobie oczu.
More Stories
Wyjazdy integracyjne a kultura organizacyjna
DQO
Nieruchomości w górach