Gastro Akcja

FAQ

Co to jest #GASTROAKCJA?
#GASTROAKCJA to inicjatywa wspierania lokali gastronomicznych w trudnych czasach walki z COVID-19. Lokale gastronomiczne potrzebujące pomocy mogą zarejestrować się na stronie www.gastroakcja.pl i zyskać pomoc od konsumentów i Partnerów akcji. Konsumenci za pomocą platformy mogą kupować vouchery dostępne w zarejestrowanych lokalach, które będą do wykorzystania w momencie kiedy lokale się otworzą. Vouchery można kupić na stronie www.gastroakcja.pl. Taka pomoc daje możliwość dla lokali generowania dochodu w krótkim okresie w trakcie zamknięcia.  

Dla kogo jest #GASTROAKCJA?
#GASTROAKCJA jest dla wszystkich entuzjastów gastronomii, którzy chcą wspierać swoje ulubione lokale w tych trudnych czasach tak, żeby wkrótce móc ponownie cieszyć się ich gościnnością.
Ponadto #GASTROAKCJA jest przeznaczona dla lokali gastronomicznych, które mogą dołączyć do platformy, reklamować swoją działalność i generować dochód.

Jak działa #GASTROAKCJA?
Miłośnicy jedzenia/picia/zabawy mogą szybko znaleźć swoją ulubioną restaurację/pub/klub i kupić cyfrowe vouchery. Właściciele lokali gastronomicznych otrzymują co 14 dni wpływy z tych płatności, aby mogli pokryć swoje koszty stałe.

Jak mogę wziąć udział w #GASTROAKCJA jako przedsiębiorca?
Od środy 29 kwietnia 2020 r. będzie można dołączyć do akcji jako przedsiębiorca. Wystarczy na stronie www.gastroakcja.pl zarejestrować się do akcji. Na podany adres email zostanie wysłana wiadomość o aktywacji konta, wtedy lokal wkrótce pojawi się na stronie.
Jakie informacje o mojej firmie są wymagane do uczestnictwa?
Podczas rejestracji firmy potrzebujemy następujących informacji:
Nazwa firmy
Adres firmy
NIP
Email
Dane bankowe – nr konta
Krótki opis (opcjonalnie)
Zdjęcie (opcjonalnie)

Jak duże będą moje wpływy ze sprzedanych voucherów?
Całkowita kwota sprzedaży voucherów zostanie wypłacona.
Partnerzy #GASTROAKCJI ponoszą wszelkie opłaty administracyjne (koszty transakcyjne, marketingowe, bieżące koszty wsparcia itp.).

Gdzie mogę uzyskać przegląd sprzedanych voucherów?
Możesz sprawdzić status sprzedaży voucherów w dowolnym momencie w aplikacji mobilnej „Gastroakcja” na swoim koncie.

Jak zostaną mi przekazane środki wpłacone ze sprzedanych voucherów?
Co 14 dni kwota zebrana dla Twojego lokalu zostanie przekazana na numer konta podany podczas rejestracji. W przypadku bankructwa składki nie będą już przekazywane.

Jak można zrealizować zakupione vouchery?
Każdy voucher zawiera unikalny kod. Jest on skanowany przez lokal za pomocą smartfona i za pomocą aplikacji „Gastroakcja” (można pobrać bezpłatnie z App Store lub Google Play Store). Wartość vouchera jest podana na voucherze. Każdy voucher można zeskanować tylko raz.

Czy #GASTROAKCJA jest bezpieczna?
Tak, #GASTROAKCJA jest bezpieczna. Wiarygodni partnerzy współpracują ze sobą, aby bezpiecznie generować dochód dla przedsiębiorców z branży gastronomicznej. Możesz znaleźć wszystkich partnerów na naszej stronie internetowej.

Czy mogę wyrejestrować się jako przedsiębiorca?
Tak, jako przedsiębiorca możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. Aby anulować subskrypcję…

W jaki sposób i na jakich zasadach mogę zrealizować swój voucher w lokalu?
Vouchery, które są wysyłane na podanego maila można zrealizować w lokalu pokazując kod widoczny na voucherze, który zostanie zeskanowany przez lokal.
Uwaga! Vouchery są jednorazowe, to znaczy, że spalają się po zeskanowaniu. W sytuacji gdy rachunek wyniesie 120zł, a voucher jest na 100zł, należy dopłacić różnicę 20zł dodatkowo. Natomiast jeśli rachunek wyniósł 90zł, a voucher jest na 100zł, to voucher zostaje spalony w całości, czyli „przepada” 10zł. Zachęcamy do maksymalnego zagospodarowania kwoty vouchera

Jak uzyskać pomoc techniczną?
W razie pytań technicznych prosimy o kontakt:
 E-mail: kontakt@gastroakcja.pl