Search Engine Optimization, czyli “SEO”, to proces uwidaczniania zawartości Twojej strony internetowej w wyszukiwarkach. Celem jest oczywiście sprawienie, aby ludzie mogli łatwo i naturalnie znaleźć Cię w wyszukiwarkach takich jak Google. Dlaczego miałbyś tego chcieć? Ponieważ im więcej osób odwiedzi Twoją stronę, tym większe prawdopodobieństwo, że kupią to, co sprzedajesz!
“Ale czekaj”, mówisz, “moja strona już zajmuje miejsce w Google – jest numerem 1 dla wszystkich rodzajów ważnych słów kluczowych!”. To może być prawda, ale tylko dlatego, że ktoś wpisuje słowo kluczowe, nie oznacza, że wyląduje na właściwej stronie. Widzisz, jest różnica między “rankingiem” a “widocznością”. Możesz zająć wysoką pozycję w rankingu, nie będąc widocznym; ale jeśli chcesz widoczności, musisz dowiedzieć się, jak uzyskać te rankingi.
Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek polega na przeanalizowaniu, jak Twoja witryna obecnie radzi sobie w wynikach wyszukiwania, a następnie wykorzystaniu tych informacji do określenia, co wymaga poprawy. Następnie można zacząć pisać lepsze treści i uzyskać więcej linków (wewnętrznych i zewnętrznych), aby zwiększyć ruch na stronie. Jeśli jeszcze nie używasz SEO, jest to niesamowity sposób na zwiększenie popularności Twojej strony i zdobycie nowych klientów!
Więcej informacji znajdziesz również na stronie writtedly.pl
More Stories
Wyjazdy integracyjne a kultura organizacyjna
DQO
Nieruchomości w górach